VITAL: ASIGURAM continuitatea serviciilor furnizate in conditii de siguranta catre utilizatori

Avand in vedere deciziile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta  privind evolutia infectiei cu Coronavirus – COVID-19, la societatea S.C. VITAL S.A. au fost luate o serie de masuri pentru coordonarea activitatii, masuri necesare pentru a asigura furnizarea apei potabile si a serviciilor de canalizare, fara discontinuitate sau cu intreruperi minime, catre utilizatorii nostri.

Ne cunoastem si ne asumam responsabilitatea privind serviciul vital de alimentare cu apa,  si ii asiguram pe toti utilizatorii serviciilor noastre ca am luat toate masurile necesare pentru continuitatea serviciilor furnizate in conditii de siguranta.

  • monitorizam continuu calitatea apei potabile, incepand cu procesul de tratare si pana la robinetele consumatorilor;
  • verificam zilnic probe de apa potabila prelevate din reteaua de distributie a orasului Baia Mare, precum si din zonele de operare ale societatii, din judetul Maramures. Punctele de control sunt clar definite si sunt stabilite de comun acord cu Directia de Sanatate Publica Maramures, in  functie de numarul de locuitori;
  • calitatea apei se verifica zilnic la sursa, pe fluxul tehnologic cat si inainte de distributia acesteia in retea. Scopul este prevenirea imbolnavirilor datorate consumului de apa, prin depistarea din timp si inlaturarea sau limitarea factorilor de risc care ar putea sa modifice calitatea apei si sa afecteze starea de sanatate a consumatorilor.
  • laboratorul de apa potabila ofera zilnic Directiei Productie din cadrul S.C. VITAL SA  informatii privind calitatea apei si  transmite periodic rezultatele analizelor efectuate sub forma de „Rapoarte de incercari”, care furnizeaza informatii referitoare la calitatea si provenienta apei, comparand diverse caracteristici ale acesteia cu prevederile impuse de legislatia in vigoare.
  • comunicam rezultatul monitorizarii calitatii apei potabile distribuite in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, rezultatele sunt publice si postate pe site-ul vitalmm.ro.

Mai mult certificatele emise, de RENAR SI MINISTERUL SANATATII, demonstreaza faptul ca activitatile privind controlul calitatii apei se desfasoara zilnic la cel mai inalt nivel de competenta profesionala. In acelasi timp aceste certificate sunt dovezi certe, care vin sa intareasca si mai mult incredere deplina a clientiilor nostri, in serviciile efectuate de catre S.C. VITAL SA.

Pentru orice probleme legate de furnizarea apei potabile sau alte servicii care fac obiectul serviciului prestart de societatea VITAL S.A., nu uitati ca dispeceratul nostru  va sta la dispozitie, ca de obicei, NON STOP  la numerele de telefon: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2

Toate noutatile despre activitatea/ actiunile societatii noastre le puteti gasi pe site (www.vitalmm.ro) sau pe pagina de Facebook (www.facebook.com/vitalmm.ro).

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu