VITAL – Starea de urgenta impune masuri speciale

Masurile vizeaza PROTEJAREA populatiei, conditie VITALa pentru noi

In vederea sprijinirii masurilor de combatere a noului coronavirus, in perioada  instituirii starii de urgenta pe intreg teritoriul Romaniei, societatea VITAL S.A aplica noi reguli:

  • REDUCEM contactul direct dintre persoane pe cat de mult posibil. In acest sens recomandam tuturor utilizatorilor serviciilor furnizate/ prestate de societatea VITAL S.A sa  foloseasca pe cat posibil in relatia cu reprezentantele Biroului de Relatii cu Publicul telefonul 0262 213574 si 0262 213575 sau corespondenta electronica ([email protected]), fie ca vorbim despre contracte, facturi, reclamatii sau documentatii tehnice;
  • LIMITAM contactul direct intre utilizatorii serviciilor noastre si angajatii care lucreaza in cadrul departamentelor cele mai expuse din acest punct de vedere, la casieriile sau ghiseele S.C. VITAL S.A. va rugam sa evitati aglomeratia, atunci cand este posibil. Angajatele  noastre va preiau pe rand si gasesc solutii pentru fiecare solicitare venita din partea dumneavoastra. Avem rugamintea, daca exista simptome de raceala, sa purtati masca de protectie, care este foarte importanta si de o parte si de alta. Accesul la Bioul de Relatii cu Publicul este limitat, fiind acceptata doar cate o persoana la fiecare birou;
  • SUSPENDAM programul de audiente precum si activitatea de citire a contoarelor. Pentru luna martie se vor face estimari ale consumurilor pentru utilizatori, in functie de consumul mediu pe ultimele 3 luni. Utilizatorii care doresc pot transmite indexul contorului prin mijloace alternative: e-mail, telefon sau contul meu de pe portalul web www.vitalmm.ro;
  • IGIENIZAM in permanenta suprafetele spatiilor in care se desfasoara activitati de relatii cu publicul si casierii si luam toate masurile pentru limitarea raspandirii virusului.

Ramanem la dispozitia clientilor nostri cu mai multe modalitati de plata a facturilor de apa si canalizare. Puteti opta pentru plata:

  • online (pe portalul web vitalmm.ro);
  • la comercianti  (PayPoint);
  • prin direct debit (Raiffeisen Bank);
  • la ghiseu bancar (Alpha Bank, Banca Romaneasca sau Piraeus Bank);
  • la terminalele de plati (Robotel BRD si Facturel Banca Transilvania);
  • plata prin transfer bancar: pentru identificarea platii este necesar sa precizati pe ordinul de plata codul client si numarul facturii. Conturile bancare ale S.C. VITAL S.A. in care puteti efectua plata sunt:
  1. Alpha Bank, IBAN: RO46 BUCU 1042 2340 0401 4RON
  2. BCR, IBAN: RO78 RNCB 0182 0341 4757 0001
  3. BRD Groupe Societe Generale, IBAN: RO54 BRDE 250S V07 5572 2500
  4. Banca Transilvania, IBAN: RO12 BTRL 0250 1202 E765 29XX
  5. CEC Bank, IBAN: RO49 CEC MM01 30RO M045 1084
  6. Raiffeisen Bank, IBAN: RO89 RZBR 0000 0600 0279 7532
  7. Trezoreria, IBAN: RO53 TREZ 4365 069X XX00 0358

Dispeceratul S.C.VITAL S.A. sta la dispozitia dumneavoastra, ca de obicei, NON STOP  la numerele de telefon: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2.

Toate noutatile despre activitatea/ actiunile societatii noastre le puteti gasi pe site (www.vitalmm.ro ) sau pe pagina de Facebook ( www.facebook.com/vitalmm.ro ).

vitalmm.ro

TAGGED:
Distribuie articolul
Adaugă un comentariu