Borșa Sălbatică poate ajunge brand. Investițiile în turism își arată roadele

Jurnaliștii din Maramureș și-au dat întâlnire weekendul trecut la Borșa, pentru a doua ediție a Galei Presei Maramureșene. A fost o ediție care s-a învârtit în jurul unei sintagme lansate de ZiarMM.ro, și anume „Borșa Sălbatică”. Toți cei prezenți au căzut de comun acord că acea sintagmă, deseori folosită cu conotații negative, poate deveni un brand, putând fi o sintagmă care să promoveze Borșa într-un sens pozitiv.

Borșa Sălbatică trebuie să însemne de acum înainte natură, sălbăticie, frumuseți locale. Și Borșa are din fiecare cate ceva. Și tot mai multă lume descoperă acest lucru. Fără să greșim, am putea spune că salvăm județul cu turismul local. Borșa a dat prima parcare supraterană din in istoria județului. Cele mai multe bilete vândute sezonul trecut de iarnă au fost 2500 într-o singură zi, 23-24 ianuarie 2022, însă numărul turiștilor a fost și mai mare. Și anul acesta va crește și mai mult, mai ales că au fost realizate acolo, la Telegondolă, o serie de modificări pentru ca turistul care vine să se simtă și mai bine. Foarte mulți din zona Moldovei vin la Borșa, dar și din străinătate. Mai ales acum, că stațiunea Bukovel este închisă.

”Borșa Sălbatică” are toate șansele să devină un brand. La nivelul conștiinței colective locale el este unul acceptat de multă vreme. Trebuie doar amprentat pe imaginea cu care Borșa e pe cale să se redefinească, iar recunoașterea sa la nivel național și chiar internațional va veni de la sine. E un concept foarte bun, sper să fie valorificat și de autoritatea locală, care până acum a manifestat o deschidere exemplară față de această sintagmă. Poate sună puțin dur, dar așa este și spiritul acestor locuri, unde natura îți cere să fii puternic, să nu eziți atunci când îi întâlnești cele mai crude realități. Zona are un potențial enorm, mirificul natural făcând-o irezistibilă pentru cei ce iubesc natura, sălbăticia, muntele. Borșa a trecut testul calității în turism, mai trebuie doar o etichetă pentru a avea un produs vandabil la cele mai înalte cote”, spune Ciprian Dragoș, unul dintre jurnaștii prezenți la Gala Presei Maramureșene.

„O întâlnire a reprezentanților mass-media din Maramureș în care s-au acordat premii, s-au depănat amintiri, s-au discutat problemele cu care aceștia se confruntă dar și posibile soluții care să ajute la menținerea și îmbunănățirea desfășurării acestei bresle. Vizita la Telegondola și Pârtia Olimpică din Borșa a fost una dintre atracțiile acestei întâlniri care ne-a încărcat sufletele cu energie și telefoanele cu imagini și peisaje de toamnă spectaculoase. Felicitări colegilor noștri de la Nord TV pentru organizarea acestui eveniment aflat la cea de-a doua ediție! În ceea ce mă privește, sunt onorat pentru premiul primit, asta mă obligă. Sunt incantat de aprecierea colegilor mei de breasla și de reântâlnitea cu unii pe care din motive obiective nu i – am întâlnit demult. Felicitări tuturor colegilor mei de presă”, a adăugat Dan Coardă.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
- Advertisement -
- Advertisement -
Adaugă un comentariu