Cum se fac BANII: Mircea Bravo, peste 10 milioane de lei profit NET

Mircea Bravo are 34 de ani. A terminat Dreptul, fapt care l-a ajutat să „judece” bine ce are de gând să facă de atunci încoace. Acum 10 ani a început cu glumițe și prank-uri (farse – na.), ulterior dezvoltându-le în scheciuri umoristice care implicau și actori profesioniști. L-a ajutat și tanti Lenuța din Chinteni, Bunica, devenită între timp una dintre cele mai bine cotate influencerițe din Cluj.

Pe an ce trecea, creștea și notorietatea brandului Mircea Bravo, ca urmare și fee-ul pe care-l încasa pentru modul său original de a face publicitate. De la 1.000-2.000 de euro pentru un filmuleț a ajuns la 10.000, apoi la 20.000 de euro. Când a ajuns la 1,17 milioane de urmăritori pe Youtube, 3,4 milioane pe Facebook și 572.000 pe Instagram, a decis că e momentul să treacă la alt nivel.

Așa că s-a apucat de producție de film, alături de regizorul Cristian Ilișuan, cel care i-a fost alături de la început.

Mircea Popa este acționar, alături de Cristian Ilișuan, în mai multe firme.

BRAVO FILMS SRL, înființată în 2021, are ca obiect principal de activitate Activități de producție cinematografică, video și de programe de televiziune. În 2022 a avut o cifră de afaceri de 2.605.169 lei, din care 2.130.070 lei profit.

BRAVO PRODUCTIONS SRL a fost înființată în 2015, având același obiect de activitate. În 2022 a avut o cifră de afaceri de 3.676.868 lei, din care 2.540.626 lei profit.

BRAVO CREATIVE SRL, a fost înființată în 2023 și nu are încă raportată cifra de afaceri.

Locurile 2 și 3 ca cifră de afaceri în Cluj-Napoca în 2022 pe codul CAEN declarat este ocupat de BRAVO PRODUCTIONS și BRAVO FILMS.

Per total, profitul cumulat pe 2022 al firmelor în care este acționar Mircea Bravo se ridică la suma de 4.670.696 lei, adică undeva la 938.000 de euro.

De la intrarea în activitate a firmelor și până la finele anului 2022, profitul net a depășit 10 milioane de lei, mai exact 10.412.275.

Ca urmare a succesului cu filmul „Mirciulică”, BRAVO FILMS mai are o premieră în această toamnă. Este vorba de filmul ”Nuntă pe bani”.

Iată cum activitatea de vlogger și influencer poate susține și alte pasiuni, mai mult sau mai puțin costisitoare, care, la rândul lor, ca într-un perpetuum mobile, alimentează din punct de vedere financiar o activitate profitabilă în continuă creștere.

Sursa date: Termene.ro

Preluat de pe cluj24.ro

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu