PENTRU CEI CARE FOLOSESC TRENUL – Transbordare auto pe relațiile Ileanda-Baia Mare și Baia Mare-Dej Călători

Începând de azi și până în 21 octombrie se vor executa lucrări tip QUICK WINS pe raza SRCF Cluj, intervalele Ileanda-Letca și Răstoci-Cuciulat, iar pentru continuitatea traficului feroviar se va asigura transbordare cu mijloace auto pe relația Ileanda-Baia Mare și Baia Mare-Dej Călători și retur.

Lucrările vor consta în înlocuirea integrală a traverselor existente cu traverse din beton cu prindere elastică, ciuruirea mecanizată a căii, înlocuirea integrală a componentelor trecerilor la nivel, înlocuirea tuturor aparatelor de cale de pe liniile directe cu aparate de cale pe traverse din beton, realizarea căii fără joante pe întreaga distanță, eliminarea joantelor interioare și înglobarea în calea fără joante a aparatelor de cale care se înlocuiesc.

Vor exista și modificări în circulația trenurilor de călători, respectiv Tren IRN 1641 se asigură transbordarea auto pe relația Ileanda-Baia Mare, Tren R13418 se asigura transbordarea pe relația Ileanda-Baia Mare, Tren R 4022, Tren R 4004 – se asigură transbordarea auto pe relația Ileanda-Baia Mare.

Mai avem apoi Tren R 4006 se asigură transbordarea pe distanța Baia Mare-Dej Călători, la fel și în cazul trenului R 13420/4020, R 13426/4096, respectiv Tren R 4026. Aici vorbim de trenuri operate de CFR Călători. În cazul trenurilor operate de Interregional Călători (tren 10576, 10577 și 10588) se asigură transbordarea auto pe distanța Cuciulat-Letca.

„Reamintim faptul că, pe raza SRCF Cluj, în cadrul programului de lucrări tip QUICK WINS, cu finanțare PNRR, sunt în derulare lucrări de reparații punctuale pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe 12 intervale de cale ferată de pe secțiile CF APAHIDA – BAIA MARE și RĂZBOIENI – EPISCOPIA BIIHOR, pe o lungime totală de 24,5 km. Lucrările de tip QUICK WINS sunt lucrări la suprastructura feroviară, care se execută punctual, între kilometrii de cale ferată cu restricții de viteză, pe intervalele CF contractate și constau în înlocuirea componentelor aferente suprastructurii, și anume: șină, traverse, material mărunt de cale, aparate de cale, bretele (legătura între 2 linii paralele), schimbătoare de cale cu dublă joncțiune (TDJ) și montarea de dale elastice la trecerile la nivel cu calea ferată”, precizează CFR Infrastructură.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu