Autoritățile anunță că o femeie de 46 de ani din Olt a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic, după administrarea serului AstraZeneca

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

La data de 21 februarie, într-un centru de vaccinare din județul Olt, o persoană în vârsta de 46 de ani, de sex feminin, a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic.

Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic.

Menționăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice.

Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice. Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din municipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare.

La acest moment, starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *